понеділок, 25 травня 2015 р.

Про літо ...

Доброго ранку і гарного настрою. Люблю цю пору, коли все цвіте і буяє і попереду ціле літо, коли діти, ледь поснідавши, біжать надвір, бо там стільки цікавого і красивого, бо паліє полуниця і наливається черешня, бо в траві повно цікавої комашні а у старій ваночці плещуться карасики, бо потрібно поливати помідорчики і перчики, а значить набавитися вдоволь зі шлангом з водою, вимазатися по вуха у болото, і мама майже не сваритиме :). Люблю солодкий запах акації і бузини у повітрі, люблю пити каву на світанку під старою яблунею, за тим самим потертим столом, на якому я постійно щось фотографую... Ох, щось я захопилася...












Миру вам і натхнення. І гарного дня.

7 коментарів:

  1. Оля, вот точно! У акации запах медовый! Как уложу своих малышей спать, выйду на улице с чашечкой чая и наслаждаюсь! Аромат!
    Время сейчас такое хорошее!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, Галь. В это время я особенно довольна, что мы живем в селе и можно всем этим наслаждаться:)

      Видалити
  2. як красиво!

    у мене на цьому тижні якесь шаленство, а так хочеться втікти за місто.... намити собі тарілочку полунички....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У нас полуничка тільки починається, діти так біля неї і крутяться :)

      Видалити
  3. Дійсно прекрасний період! Теж дуже люблю цю пору...
    Оля, твоя ранішня кава просто казкова! :) натхнення на весь день )

    ВідповістиВидалити
  4. Такі фото чудові! А опис... казково чарівний))) Я дуже жалкую, що поблизу немає ніякої рідні в селі((( Тільки дуже далеко( Дякую за участь в моїй цукерочці)

    ВідповістиВидалити