середу, 14 січня 2015 р.

Набір в ДК Штампоманії. Хочу, хочу, хочу!

І знову я. Думала-думала і все-таки наважилась. Челлендж блог Штампоманія проводить набір в команду дизайнерів. І хоч я ще новачок у скрапі, але люблю це дуже і з задоволенням пробую нові речі і нові техніки, тож подаю заявку. Тепер головне не дивитись роботи суперниць, бо зовсім втрачу впевненість в собі :).
За умовами набору я маю розповісти про свої вподобання в срапі і показати сої роботи. Отже:
Мабуть найближчий мені стиль це Шеббі, але також мені подобаються Вінтаж і Сучасний Вінтаж, дууууже хочу спробувати себе в Мікс Медіа. І взагалі я відкрита новому, з задоволенням експирементую, завжди рада спробувати щось нове Із технік дуже подобається  горячий ембоссінг і різноманітне зістарюваня, дістрессінг, люблю тонувати, рвати. Люблю робити листівки, але ще більше мене приваблює різноманітний альтер-скрап. Мені здається, що матеріали і техніки для срапу відкривають просто безмежні можливості декорування, особливо якщо їх поєднувати і міксувати з іншими матеріалами.
 Мої улюбленні роботи:
Блокнот Блакитне Шеббі ( останнє і найулюбленіше творіння)


 Листівки:



І обкладинка для альбому Love Story
 На останок скажу, що дуже сподіваюся і хочу пройти цей відбір. Для мене це важливий крок вперед. Тож побажайте мені удачі :)

2 коментарі: